01 Mai 2014

Hallo Mai * Witaj Maju

Wie habt Ihr den schönsten Monat des Jahres begrüßt? Hoffentlich habt Ihr den heutigen Tag genossen, vielleicht bei leckerem Tee, auf der Terrasse? Bei mir war das ein echter TAG DER ARBEIT, ich habe mich meiner liebsten Arbeit gewidmet und den ganzen Tag Fotos gemacht. 
Schönes, verlängertes Wochenende :-)
***
Jak powitaliście najpiękniejszy miesiąc roku? Mam nadzieję, że cieszyliście się dzisiejszym dniem, może przy smacznej herbatce, na tarasie? U mnie było to prawdziwe ŚWIĘTO PRACY, cały dzień poświęciłam mojemu ulubionemu zajęciu i fotografowałam. 
Miłego, przedłużonego weekendu :-)








6 Kommentare:

  1. Ależ to wszystko pięknie wygląda, fantastyczne zdjęcia!!! Pewnie tacę własnoręcznie ozdobiłaś?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuję bardzo, tak tacę ozdobiłam, była szara i nijaka :-)

      Löschen
  2. zdjęcia są rewelacyjne:)) pozdrawiam cieplutko:)

    AntwortenLöschen
  3. śliczne fotki :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    AntwortenLöschen